Post by clictemprimmughpon on Feb 9, 2022 11:18:27 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Who is? Brain Teaser \u0026 Riddles ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Who is? Brain Teaser \u0026 Riddles IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder øger udholdenhed ▞▞▞
▞▞▞ Who is? Brain Teaser \u0026 Riddles 2022 version ▞▞▞
Endnu et shakedown-skema. Du oversvømmer spillet med annoncer og vil så have mig til at betale for at stoppe dem igen og igen. Ikke 1 øre fra mig bare en dårlig anmeldelse,.
Sød men alt for mange annoncer. Og du skal se dem efter hvert niveau, og hvert niveau tager kun et par sekunder. Annoncerne er længere end niveauet. Vil ikke anbefale.
Dette spil stinker, du får kun tip ved at se annoncer, og jeg blev hængende på niveau fjorten
Jeg elsker det, jeg kan virkelig godt lide, hvordan du løser alle de ledetråde, og du får bare svaret, jeg giver dig en 5 🌟 fordi jeg elsker spillet. Indtil videre har jeg ikke haft nogen problemer, jeg elsker virkelig dette spil!!!Alle skulle downloade det, det er rigtig sjovt...Dette er mit råd til dig, du ville elske det...😃:-)😄
sjov tidsspilder. nogle gåder umulige uden ledetråde, men stadig sjove.
Dette spil er rart, men når spillet fortæller os at gøre noget, og når vi gør det, og det bebrejder os, at vi gjorde det, og der er færre niveauer. Så jeg afinstallerede det.
Underligt spil, du løser ikke rigtig noget 🤔
Ideen er virkelig sød, legende og underholdende. Der er dog et par for mange annoncer til at holde min interesse
Anstændigt koncept, men langsomt. Annoncer efter hver runde gør det endnu langsommere. Gåderne tager sekunder at løse, medmindre det er en runde, hvor du skal placere et objekt på det helt rigtige sted, for at det kan registreres. Hvis annoncerne var færre, ville jeg fortsætte med at spille, men det er ikke min tid værd, som det er.
Who is?: Enigmas y acertijos Preguntas y respuestas jwol
Who is? Brain Teaser & Riddles טריוויה dfg
4 kun på grund af for meget AD
Det her var så godt for børn
det er sjovt, men hintet siger 50$, men så giver det mig et hint som fanden, det er skøre hints gratis, men det siger 50$ ●▪● er det en fejl? hvis det er fix det! Det er også lidt racistisk over for mænd eller piger - så øh, næste gang gøre et spil mindre racistisk? det ville ordne det lidt ^^
Det er virkelig sjovt og udfordrende. Godt for børn, sørg for at opdatere spillet
Aaalt for mange reklamer, de kommer efter hvert niveau og varer tilmed også meget længere tid end selve spillets niveauer. Ikke det værd. Spild af tid.
Who is? Brain Teaser & Riddles Тривиа injv
Who is? Brain Teaser & Riddles Тривиа injv
Mr Bean - Special Delivery Jednoduché hry jep
Det er en god app, men der er så mange annoncer, at jeg har brugt den i 30 minutter, da der kun er 20 minutters annoncer, så fjern venligst annoncer, det vil være et bedre spil. er for meget irriterende, så vær venlig at koncentrere dig om det tak 😍
Generelt nød jeg dette spil meget, men jeg synes, at det med at dreje hjulet er lidt fræk, efter at jeg har betalt for at blive reklamefri. Hver gang jeg prøver at dreje hjulet, ser jeg en annonce, men hjulet drejer aldrig! Det dukker også op, hver gang jeg afslutter et niveau. Tag det venligst væk!
To stjerner forårsager annoncerne, hvis du vil have et hint, bliver du nødt til at se to reklamer i stedet for en regelmæssigt bruge det samme billede og for mange annoncer ikke et spil for folk, der har en højere IQ, men billederne er virkelig gode og ensartede+logikken og grafik Jeg håber, du vil lave niveauer over 200, og lad være med at fjerne IQ-tælleren Jeg elsker det Tak
Spillet er sjovt, puslespillet får dig virkelig til at tænke, men MANGE ANNONCER! Efter hvert niveau er der en 30 sekunders annonce. Det blev frustrerende og kedeligt at spille ved at vide, at jeg efter hvert niveau skulle se en annonce.
Chaima 😍
Det er et IQ-spil😀😁😉
Who is? Brain Teaser & Riddles טריוויה dfg
Niveau 110 har et eller andet problem, her stop spillet. Vær sød at opdatere
Uspillelig. En annonce afspilles efter hvert spørgsmål, som du skal se i sin helhed.
Jeg løste alle spørgsmålene korrekt, jeg elsker det og vil anbefale det til kommende børn. sikke et flot arbejde.
De bør tilføje bomber til vurderingerne, dette er en bombevurdering på 5. Hver gang jeg hævder de 50 cents, som annoncen går til play-butikken, skal jeg lukke og genåbne spillet, men hver gang jeg bruger annoncen for at få et fingerpeg, fungerer annoncen fint. tjene penge😈😈😈😈😈😈
God kamp! Dette er ikke dit almindelige spil ... du vil virkelig elske det, hvis du kan lide let sluering!
Meget hurtige niveauer, hver efterfulgt af en lang annonce, hvilket betyder, at du ender med at bruge mere tid på at se (rigtig dårlige) annoncer, end du gør på at spille. Selve spillet er ok, men meget enkelt.
Jeg synes, dette spil er fantastisk, og det øger din intelligens, men det er bare min personlige mening, hvis du vil
Det er et fantastisk spil. Det eneste problem er, at annoncerne ikke afsluttes tilbage til spilappen.
Who is?: Enigmas y acertijos Preguntas y respuestas jwol
Det er et sjovt spil, UNDTAGET hver gang du vælger det rigtige svar, skal du se en reklamefilm. OK...den del er uforståelig og acceptabel. Men hvis du vil gøre krav på de 50 point, du lige har optjent, skal du se endnu EN reklame - hver stinkende gang! Udviklerne er bare grådige!
Det er et meget godt spil, men der er så mange annoncer 😕for at se, om du ikke ved, hvad der er det rigtige svar.. Jeg vil anbefale ikke at få os til at se annoncerne, og i stedet, hvis vi har vundet spillet, så kan du give os point og ved hjælp af pointene kan vi vide, hvad der er svaret.. Og meget færre niveauer.. plz lav flere niveauer så hurtigt som muligt🙏.. Og når du har gjort det, vil jeg opdatere min vurdering... Det er en meget interessant spil😌.. Jeg elsker det meget...😍Fortæl os venligst, hvornår du er færdig med niveauet..☺
Meget interessant app 👍 Mange gåder, som jeg kan teste min hjerne. Men mit eneste problem er, når jeg spiller et niveau, der dukker annoncer op. Jeg giver det 5 stjerner for at takke dig for dit hårde arbejde for at lave sådan et spændende spil.
Jeg nyder virkelig konceptet med spillet, og jeg er klar over, at de får penge fra annoncer, men mængden af annoncer er latterlig. Ikke kun har du permanente annoncer nederst på skærmen, men du bliver tvunget til at se en annonce i slutningen af hvert niveau. Selv efter at have afvist at se en annonce for belønninger, afspilles annoncen stadig. Jeg kan acceptere en annonce hvert 3. niveau eller deromkring, men det er for meget. Afinstallerer
Fantasisk
For mange annoncer, men godt, og prøv venligst at øge annoncerne, og jeg er færdig med det inden for 2-3 dage, men når jeg vil tage hints, siger de, at se videoer, men når jeg klikker på det, vil det ikke fungere.... min telefon virker ikke, når jeg vil klikke på tipmuligheder....
Jeg hader dette spil 5, men det er ligesom at have nogle problemer. For eksempel er der en masse annoncer på hvert niveau. Og det fryser meget og er fejl, siger det, når det har et rigtigt svar, er det forkert, så ret det, men dette er et godt spil, jeg vil stadig downloade det, så løs problemerne, og dette ville være et perfekt spil for alle. betalte hende i det tak
Der er for mange annoncer efter hvert niveau, og baggrundsmusikken er ikke så god. Men spillet og niveauerne er gode. Jeg giver 2 stjerner, fordi du skal ændre nogle ting i spillet. Generelt er spillet godt
Indtil videre er det dårligt efter hvert niveau, der dukker en tredive sekunders video op, det er meget irriterende. Jeg har haft det før, og jeg blev færdig med det 3 gange, og jeg kan ikke huske, at det var så dårligt med annoncer, hvis de fikser dette, ville det nok være meget bedre. Den anden tilføjelse, jeg havde, tog bogstaveligt talt 5 minutter, og den sagde belønning på 30 sekunder, og efter den var færdig, måtte jeg vente meget, meget lang tid, hvilket var meget irriterende
meget flot tricky spil. først var det svært for begyndere, men efter nogen tid er det nemt
På de matchende niveauer klikker jeg på det, der skal matche, men det tager det ikke, medmindre jeg ser en video for at få nogle hints og bruge hints, efter at jeg allerede har prøvet at klikke på lighederne eller forskellene. Så samme klage med dette spil, jeg skulle ikke være nødt til at bruge tip for at få handlingen til at låse op.
Dette er et fantastisk spil for både børn og voksne, jeg har det seriøst sjovt her i modsætning til nogle nyere spil.
Det er et rigtig sjovt spil, men alt for mange tilføjelser, så folk, der lavede dette spil, fikser det venligst, så alle kan nyde det, men det er et rigtig godt spil, og gør venligst din fyrs spil bedre. Jeg ved, at I laver tilføjelserne, så I' Jeg kan holde det gratis og sjovt for alle, men det er for meget, så tror I ikke, at det ville være okay bare at tage nogle tilføjelser ud, det er det, alle beder jer om at gøre!🙃🙃😛
fantastisk øge dit ordlyd og pædagogisk.
For mig var det spild af tid, alle niveauerne var nemme og kedelige nogle gange ville jeg ikke være i stand til at samle genstande op, som jeg skulle samle op, så jeg ville ikke være i stand til at afslutte de niveauer, jeg kun gik op til niveau 18, da det begyndte at sparke mig ud, når jeg spillede, fik jeg også dette spil til at hjælpe min hjerne, det eneste, det gjorde, var nok at gøre det dummere. Jeg er skuffet over, at dette spil er så dårligt
Betal for reklamefrit, og det gør ikke noget og bliver ved med at bede om at betale. Håber du nyder de penge, du tydeligvis har desperat brug for, fordi du ikke ville være i stand til at holde et job nede, din ubrugelige freeloader